h1

Lia-rapportering 31/3 – 4/4

8 april, 2008

Denna rapprt skrivs lite sent och jag har dålig koll på vad jag gjorde dag för dag.

Vi jobbade med en hel del saker utanför vårt spel denna vecka, flera av dem har ändå viss koppling:

  • Kreativitetsmöte med Konkarong, jag gjorde en idé till en ny workshop byggd på Staffan Björks designpatterns
  • Spånade indéer inför vårt deltagande i MyMission
  • Besökte releasefest för Idéspelet som vi jobbnade med under hösten
  • Upptaktsmöte med vetenskapsfestivalens värdar, vi presenterade spelet
  • Besökte lanet Geekmeet i egenskap av Sverok Väst, passade på att göra lite reklam för vetenskapsfestivalen ändå.
  • Styrelsemöte Sverok Väst.

Jag ska utveckla detta inlägg senare, när jag har tid. Nu ska jag springa till ett möte med Konkarong.

Lämna en kommentar